Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores e-mail service med nyheder og specialtilbud

Karriere hos Lillnord

Altid på udkig efter nye, dygtige medarbejdere til vores hold

Overvågning

Fjernovervågning for vores servicepartnere

Servicepartnere

Hurtigt overblik over vores servicepartnere

Levering

Fragt og leveringsbetingelser
Fragtgebyr ved bestilling
Alle ordrer, der skal sendes, bliver pålagt et fragtgebyr på DKK 180,- uanset antal vare, der købes. Fragtgebyret er også gældende til Skandinavien og øvrige Europa dog ikke til Grønland og Færøerne samt ikke-brofaste øer. Ved afhentning af varer hos Lillnord A/S bliver der opkrævet et ekspeditionsgebyr på i alt DKK 50,-
Levering af varer
Vi sender vores varer med fragtmand eller Post Danmark. På alle varer i butikken kan du se den forventede leveringstid. Det er ikke en garanti for, at varen bliver leveret indenfor den angivne tid. (De fleste varer er fremme inden 5 til 7 arbejdsdage)
Vi tager forbehold for udgåede varer og varer, der er i restordre. Lillnord kan ikke holdes ansvarlig for forsinkelser og evt. omkostninger grundet forsinkelser. Heller ikke i tilfælde af fejlleverede varer eller defekte varer. Med Post Danmark leveres varen dagen efter afsendelse. Varer, der leveres med fragtmand, leveres til første dør i stueetagen.
Modtagelse af varer
VED MODTAGELSE ER DET VIGTIGT, AT DU STRAKS KONTROLLERER, AT VAREN ER INTAKT OG IKKE HAR LIDT OVERLAST I FORBINDELSE MED TRANSPORTEN. Der må max. gå 7 hverdage inden anmeldelse af en transportskade. Herefter kan Lillnord ikke holdes ansvarlig for transportskader.
Anmeldelse af beskadigede varer skal ske til Lillnord. Det skal desuden ved modtagelse kontrolleres, at det er de(n) korrekte vare(r), der er leveret.
Hvis der er synlige skader på pakken, skal modtagelse enten nægtes, eller der skal tages forbehold for modtagelse ved at skrive dette på fragtbrevet.
Hvis emballagen ikke er synligt beskadiget, men en fragtskade på indholdet viser sig efterfølgende, skal der reklameres hurtigst muligt og senest 7 hverdage efter, varen er modtaget. Reklamationen skal indsendes til mail@lillnord.dk med informationer om fakturanummer og en kort beskrivelse af, hvad der ønskes.


Lillnord Danmark, Odder

Lillnord Tyskland, Obertshausen

Kunde login