Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores e-mail service med nyheder og specialtilbud

Karriere hos Lillnord

Altid på udkig efter nye, dygtige medarbejdere til vores hold

Overvågning

Fjernovervågning for vores servicepartnere

Servicepartnere

Hurtigt overblik over vores servicepartnere
Aftenåbent
for salg og rådgivning ring
20220397 for Jylland
40252464 for Sjælland

mandag til torsdag fra 16.00 til 21.00

Handelsvilkår

Hvordan virker shoppen, og hvilke betingelser er gældende
Hvilke trin skal jeg igennem for at købe varer?
For at gennemføre et køb skal du gøre følgende:
  1. Tilføje de ønskede varer til indkøbskurven
  2. Gå til indkøbskurven
  3. Bekræfte, at indholdet i indkøbskurven er korrekt
  4. Indtaste dine oplysninger med navn, adresse, postnummer, by, land, e-mail og telefonnummer. Indtast eventuelt også en leveringsadresse og en besked til os. Du skal også huske at acceptere leveringsbetingelserne.
  5. Betale for ordren med dit betalingskort.
  6. Ordren er nu gennemført, og du får vist din ordrebekræftelse. Denne bliver også sendt til dig. pr. e-mail.

Hvordan får jeg vist indholdet af min indkøbskurv?
Uanset hvor du står i shoppen, kan du få vist indholdet af din indkøbskurv ved at klikke på .

Når du får vist din indkøbskurv, har du mulighed for at slette varer i den eller ændre antallet af en tilføjet vare.
 

Priser
Alle prisangivelser er ekskl. moms.
Fragtgebyr ved bestilling
Alle ordrer, der skal sendes, bliver pålagt et fragtgebyr på DKK 180,- uanset antal varer, der købes. Fragtgebyret er også gældende til Skandinavien og øvrige Europa dog ikke til Grønland og Færøerne samt ikke-brofaste øer. Ved afhentning af varer hos Lillnord A/S bliver der opkrævet et ekspeditionsgebyr på i alt DKK 50,-
Levering af varer
Vi sender vores varer med fragtmand eller Post Danmark. På alle varer i butikken kan du se den forventede leveringstid. Det er ikke en garanti for, at varen bliver leveret indenfor den angivne tid. (De fleste varer er fremme inden 5 til 7 arbejdsdage)
Vi tager forbehold for udgåede varer og varer, der er i restordre. Lillnord kan ikke holdes ansvarlig for forsinkelser og evt. omkostninger grundet forsinkelser. Heller ikke i tilfælde af fejlleverede varer eller defekte varer. Med Post Danmark leveres varen dagen efter afsendelse. Varer, der leveres med fragtmand, leveres til første dør i stueetagen.
Modtagelse af varer
VED MODTAGELSE ER DET VIGTIGT, AT DU STRAKS KONTROLLERER, AT VAREN ER INTAKT OG IKKE HAR LIDT OVERLAST I FORBINDELSE MED TRANSPORTEN. Der må max. gå 7 hverdage inden anmeldelse af en transportskade. Herefter kan Lillnord ikke holdes ansvarlig for transportskader.
Anmeldelse af beskadigede varer skal ske til Lillnord. Det skal desuden ved modtagelse kontrolleres, at det er de(n) korrekte vare(r), der er leveret.
Hvis der er synlige skader på pakken, skal modtagelse enten nægtes, eller der skal tages forbehold for modtagelse ved at skrive dette på fragtbrevet.
Hvis emballagen ikke er synligt beskadiget, men en fragtskade på indholdet viser sig efterfølgende, skal der reklameres hurtigst muligt og senest 7 hverdage efter, varen er modtaget. Reklamationen skal indsendes til mail@lillnord.dk med information om fakturanummer og en kort beskrivelse af, hvad der ønskes.
Ved reklamation eller fejllevering
Har du modtaget defekte eller fejlleverede varer, eller ønsker du at reklamere over en vare, skal det ske til mail@lillnord.dk med angivelse af fejlen og fakturanummer. Lillnord skal kontaktes inden varerne sendes retur.
Man må under ingen omstændigheder tage en vare i brug, før reklamationen er færdigbehandlet.

Vi reparerer eller ombytter og sender en ny, når vi har modtaget den defekte/fejlleverede vare. Lillnord dækker transportomkostninger i forbindelse med reklamation/fejllevering ved forsendelse via Post Danmark eller fragtmænd. Ikke synlige defekter skal meldes til Lillnord senest 7 dage efter modtagelse, og det er derfor vigtig inden for dette tidsrum at kontrollere varen.
Returnering/Fortrydelse
Du har mulighed for at fortryde dit køb inden 14 dage efter, du fysisk har modtaget varen/varerne. Du skal blot inden fristens udløb have sendt varen/varerne retur. Returneringsadresse kan variere alt afhængig af produktet, du har modtaget. Returneringsadresse skal derfor indhentes hos Lillnord.
Varen/varerne skal fremstå i væsentlig samme stand og mængde. Fortrydelsesretten gør sig ligeså gældende i tilfælde af, at kunden undlader modtagelse af varen.
Vi tager ikke specialfremstillede varer retur.
Originalemballagen skal desuden returneres i en stand, der gør videresalg mulig, idet der på emballagen er anvist brugbare oplysninger om produktets anvendelse såvel som mål/værdier, som er nødvendig info for vore kunder. OBS: Vi tager ikke varerne retur, hvis der er skrevet på emballagen. Kunden har selv ansvaret for, at varen kommer frem i hel stand.
Lillnord har til enhver til ret til at annullere en handel og returnere betalingen.
Montage af produkter / varer
Alle vare, der handles via Lillnords webshop er ekskl. montage med mindre, andet er aftalt. I tilfælde af montage er det Lillnords Generelle Salgs- og Leveringsbetingelser iht. SLB95, der er gældende.
OBS.: Overnævnte handelsbetingelser er udelukkende for varer, der kan købes via Lillnord webshop. For produkter, der vises på websiden uden priser, er det udelukkende Lillnords Generelle Salgs- og Leveringsbetingelser iht. SLB95, inkl. bilag, der er gældende.
Håndtering af personoplysninger
For at du kan få din bestilling leveret, skal vi bruge dit navn og postadresse. Hvis du ønsker en ordrebekræftelse via e-mail, har vi også brug for din e-mail adresse. Oplysningerne videregives eller videresælges ikke til tredjemand. De vil kun blive brugt i Lillnords markedsføring overfor dig, hvis du udtrykkeligt har accepteret det. Dine oplysninger bliver gemt på ubestemt tid, og du kan når som helst blive slettet fra kundekartoteket ved at sende en e-mail til info@lillnord.dk med teksten "afmeld mig venligst".


Lillnord Danmark, Odder

Lillnord Tyskland, Obertshausen

Kunde login